Info:
Platsen för offträffen är mitt sommarställe som ligger i en ort som heter Staborg. Det är ungefär 4 mil utanför Göteborg. Närmaste stad är Fjärås, närmaste stora stad är Kungsbacka.
Resa: Det går pendeltåg till Kungsbacka Station ifrån Göteborg Centralstion, ifrån Kungsbacka kan man sen ta buss till hållplatsen Staborg (gångavstånd till sommarstället). Gå in på
http://www.vasttrafik.se och titta. Om man lyckas tigga till sig det kan jag eller någon annan komma och hämta på Kungsbackastation. OM så är fallet kan man få vänta tills det är ett acceptabelt antal personer att hämta på stationen om man inte kommer med samma pendeltåg. På Syskonskapet är vi milöjmedvetna

Om ni åker bil, skicka er mailadress till mig så kommer jag maila en vägbeskrivning till er, av någon konstig anledning finns inte vägen med på varken eniro.se eller hitta.se och jag vill inte lägga ut en vägbeskrivning hem till mig på allmän sida som alla kan se...
Sovplats:Om jag räknat rätt i mitt huvud (jag ska kontrollräkna nästa gång jag är ute) så finns det 10 - 12 sovplatser. Dessa är uppdelade såsom så att:
Ett avskilt rum med bäddsoffa - denna är reserverad åt MissMandy och Jenn
Tre rum med två sängar (kanske fyra)
Ett rum med enkelsäng
Ett rum med dubbelsäng - reserverat för mig då det är mammas säng

Om ni har någon speciell anledning till att vilja sova i säng så skicka ett mail till mig så att jag kan planera för det. I annat fall kommer jag placera ut folk såsom det passar bäst...
Givetvis är det bra om alla som har luftmadrasser tar med detta, eftersom det kommer bli folk som får sova på golvet.
Mat:I Kungsbacka finns en stor galleria vid namn Kungsmässan. Den har en ganska billig ICA-affär som man kan köpa med sig mat ifrån. Det kommer under fredagen göras minst en storhandling där. Kanske även under lördagen, det beror på.
Om man får ett akut behov efter någonting finns det en närbutik ungefär 15 min bilresa bort ifrån sommarstället
Poängen är: Jag kommer inte stå för mat eller diska efter er. Maten får ni betala själva, tillaga själva och sedan städa upp efter själva. Det finns diskmaskin, och jag förväntar mig ärligt hjälp med att tömma och fylla den.
Sprit:Givetvis förväntar jag mig att ni ska dricka. Trots allt vill jag inte ha fall av uttorkning. Men exakt vad ni dricker bestämmer ni själva.
I ovan nämnda Kungsmässan finns det Systembolaget, och det finns även i en den lilla staden Fjärås, ungefär 15 minuters bilresa bort.
Om ni dricker förväntar jag mig att ni uppför er. Trots allt har jag lånat sommarstället av min mamma, och det mot löfte att ingenting ska gå sönder, och att inget ska vandaliseras. Detta påpekar jag bara för att ha det påpekat, alla tidigare offträffar jag varit på har alla skött sig exemplariskt.
Övrigt:Ja, som sagt... Offträffen är 26 - 28 juni.
Sedan är det förstås frågan om bensin. Jag ställer som sagt gärna upp och hämtar folk, men även om jag skulle vilja det är jag inte gjord av pengar och kan därför inte bjuda alla på bensin. Så folk får gärna skänka pengar till bensinen för att göra mig glad

(om ni nu åker med mig...)
Gamen har föreslagit att alla ska lägga upp bilder på sig själva, så att framförallt jag vet hur ni ser ut

Det tycker jag är en bra idé, så gör det är ni snälla.
Saker som kan vara bra att ta med som jag kommit på sådär på stående fot:
*badkläder och handduk
*sängkläder(mina kommer inte räcka

)
*mat
*mycket sprit
*portabla grillar om ni har det...
Kontaktinfo:MSN/Mail:
sister_of_hell@hotmail.comDet var allt denna gången gott folk. Nu har ni all rätt i världen att kalla mig planeringsfreak